Nima Event tilbyder danmarks bedste personale, og hvorfor ikke sikre en god aften med professionelle, erfarne og flotte medarbejdere, hvis ønske er at sikre DIG en god aften.

 

Vi ønsker at give dig en god aften, og det sikres ved at have medarbejdere inden for flere områder, med samme ønske, nemlig at skabe en god aften for lige præcis dig. Derfor tilbyder Nima Event følgende:

 

Bar

Garderobe

DJ’S

Fotograf / aftermovie

Vagter

Arbejdsfolk inden for lyd/lys branchen

Afvikling/planlægning/ekspertråd af events (planlagt over 700 events siden år 2013 i eventstørrelsen fra 30-2.800 personer – større eller mindre antal gæster er også interessant for os)

 

Hos Nima Event har vi, som 1. prioritet at personalet ser ens ud i de forskellige arbejds- og personalegrupper.

Både hvide og sorte skjorter bruger vores bar- og garderobefolk afhængig af Venue. Ligeledes møder vagter, arbejdsfolk og de andre personalegrupper op i ens tøj efter kundens ønske.

 

***OBS ***

Nima Event holder månedlige personalemøder, samt kursus i service, personaleudvikling, cocktailkursus osv.

Det gør vi for at hele tiden følge op på at alle vores ansatte har de kvaliteter, vi tilbyder dig, som kunde og dermed opnå større kundetilfredshed.