4
2
3
1

Personale

Personale2019-05-13T12:30:55+00:00

Et godt arrangement kræver også godt personale.

Nima Event tilbyder danmarks bedste personale, der sikrer dig en god aften med professionelle, erfarne og flotte medarbejdere, hvis mål er at sikre dig en god aften.

Vi ønsker at give dig en god aften, og det sikres ved at have medarbejdere inden for flere områder, med samme ønske: nemlig at skabe en god aften for lige præcis dig.

Det kan du få personale til

Vi har mange forskellige arbejdsomdåer vi tilbyder personale til:

  • Bar
  • Garderobe
  • DJ’S
  • Fotograf / aftermovie
  • Vagter
  • Arbejdsfolk inden for lyd/lys branchen
  • Afvikling/planlægning/ekspertråd af events (planlagt over 700 events siden år 2013 i eventstørrelsen fra 30-2.800 personer – større eller mindre antal gæster er også interessant for os)

Ens påklædning hos personalet

Hos Nima Event har vi som 1. prioritet, at personalet ser ens ud i de forskellige arbejds- og personalegrupper.

Både hvide og sorte skjorter bruger vores bar- og garderobefolk afhængig af Venue. Ligeledes møder vagter, arbejdsfolk og de andre personalegrupper op i ens tøj efter kundens ønske.

***OBS ***

Nima Event holder månedlige personalemøder, samt kursus i service, personaleudvikling, cocktailkursus osv.

Det gør vi for hele tiden følge op på, at alle vores ansatte har de kvaliteter, vi tilbyder dig som kunde og dermed opnå større kundetilfredshed.