Vores fest og vores procedure
Gør dig selv den tjeneste og tag et hurtigt kig på denne side, hvor vores politik omkring vores fester bliver udfoldet.
Vi har siden 2013 stillet os selv de samme spørgsmål, og noteret hver gang der har været nogle ønsker fra forældre og elever til festerne – alt lige fra:
Er der stole og borde?
Er der belysning i udendørsarealet og det den indhegnet så andre ikke kan komme ind?
Er der barbelysning så baren ser indbydende ud?
Hvordan ser rummet ud og er det stort nok – kan vi tillade os at anbefale det gældende lokale?
Er der fotograf, som tager de fede og mindeværdige billeder? Evt. et gruppebillede af hele efterskolen fra hver fest?
Hvad med vagterne? Er de søde og rare, bevidste om hvad de faktisk laver og kan de håndtere unge, fulde mennesker uden at blive aggressiv?
Alle disse spørgsmål er noget vi gerne vil være stolte over at kunne sige JA til og vide at vores efterskolegæster er ovenud glade for en komplette løsning vi tilbyder.
Samtidig med at vi leverer en komplet løsning som for eksempel:
Begivenhed hvor vi hjælper eleverne med at få al info, inden festen, samt et super fedt coverbillede, hvor der fx står ”INTROFESTEN” eller ”RAVE-PARTY” hvis der nu er temafest.

Lokaleleje / lejekontrakt
Lyd/lys og DJ
Vagter
Fotograf
Bar- og barpersonale
Garderobe- og personale
Klargøring af lokale samt en færdig slutrengøring efter endt fest
Ligesom forældrene ønsker en vellykket fest, selv efter måske den første gang de sender deres barn til fest, så ønsker vi også at eleverne har haft den FEDESTE oplevelse, med forskelligt personale fra fest til fest. Vi går op i at selv om der er bar, så er det vigtig at vores personale hele vejen rundt er opmærksomme på at, skal en elev have noget vand i stedet for en øl, så er vi de første til at anbefale en flaske vand i første omgang. Vi er lige så interesseret at festerne ender i slutningen af natten med fyldt dansegulv og SAMTLIGE elever kan huske vores fest, samt konkurrencer hvor vi laver drengene mod pigerne og mange andre fede tiltag!

Skal du være rolig når du sender dit barn afsted til fest med Nima Event?
Det bør du bestemt være og er man stadigvæk urolig, så skal man altid være velkommen til at give et kald for at høre mere om hvem vi er.

Anmeldelser
3D fra Himmelev gymnasie havde den fedeste studentervogn og en helt igennem fantastisk fest. 5 kæmpe stjerner til Nima Events arrangement 👏
Janne Helgeby Hansen
Vi var meget spændte på vores datters (Tølløse Slots Efterskole) deltagelse i festen. Vi var standby-forældre sammen med 5 andre, dvs. vi skulle være klar til at køre ud og hjælpe/hente, hvis en ung blev for fuld og dårlig. Vi hentede en lidt for fuld ung mand ved midnatstid og tog ham med hjem. (Hans forældre bor i Skælskør) Kl. 3 da festen var slut, hentede vi vores egen datter + en anden pige fra skolen, begge piger glade og i godt humør. Det havde været den fedeste fest, søde vagter, fed dj, gode lokaler og meget mere. Vi var meget glade og positive over hvor tjekket det hele faktisk var, på trods af hvor mange elever der var med. Så det kan vi godt anbefale andre, som kunne være bekymrede over den slags arrangementer.
Susanne Lipka
Et kæmpe klap på skulderen til de unge mennesker fra Nima Event, som stod for afslutnings festen for Stevns 15/16 igår. Jeg var med som forældrevagt og er fuldstændig overvældet af de skønne unge mennesker fra Nima Event. De er så kompetente, imødekommende og omsorgsfulde over for vores unge mennesker som var til fest, så er det jo ingen sag at være forældre vagt. 1000 tak Nima Event, meget mere en 5 stjerner herfra ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Lone Flytkjær Nielsen
Meget søde venlige og smilende mennesker som stod for arrangement for Fårevejle efterskole. Trygt og godt og meget professionelt. Kan kun sige til andre forældre: overlad trygt Jeres unge menneske i deres varetægt. Og så bliver man som forældrevagt ovenikøbet hele tiden tilbudt noget at drikke. Altså vand, sodavand o.l. Meget sødt.
Rikke Albert
Tak til Nima Event for at være med til at gøre en 2 x 18 års fødselsdag til en uforglemmelig fest.
Dj Leon holdt dem gennem 5 timer på dansegulvet med perfekt musik (ifølge vores datter�), ca 150 unge.
Mathias og Nicolaj var meget behagelige og profesionelle vagter, der havde alt under kontrol, og vi forældre var meget tilfredse med samarbejdet. Stor tak til jer alle 3.
Nicolaj, som ejer Nima Event, har hurtig responstid på både mail og sms.
Vores bedste anbefalinger, vi ville bruge dem igen.
Lene Pilgaard Mikkelsen